Založ si blog

Otvorená kniha.

 

Otvor sa predomnou,
chcem poznať tvoje túžby a sny,
otvor sa ako kniha snov,
kde budeme v nej…JA a TY.

Otvor svoje srdce,
a pustí do neho lásku,
nepýtaj sa prečo,
nepýtaj sa na otázku.

Nechaj sa unášať
tým sladkým opojením citov,
o láske je predsa toľko
citátov a mýtov.

No prežiť ju so spriaznenou dušou
je ten skutočný raj…
Tak otvor sa ako kniha,
a svoje srdce mi daj.

Otvor sa láska,
a kráčajme rovnakým smerom,
tým cieľom,
kde na konci je…RAJ..

Tak príď láska,
a ruku mi daj.

Kľúč.

27.02.2018

Hľadám ten kľúč od tvojho zamknutého srdca, hľadám ho v každom zákutí. Hľadám ho,lebo milovaný chceš byť predsa, nech ono už nikdy viac nesmúti. Kľúč ležal v rohu mojej izby, no zámok sa otvoriť nedá. I tá biela stena v rohu, zrazu zostala…,, šedá“. Nad obzorom tých prebdených nocí, moja samota ma stále desí. V rukách držím ten chladný kľúč. ,, [...]

Kalendár.

20.02.2018

Sú dni, keď moje myšlienky sú hlboko uzamknuté,tam na dne mojej mysle. Pokúšajú sa výjsť von, drápu sa na to svetlo slnečné, ale majú smolu. Sú dobre uzamknuté,aby boli chránené…chránené od bolestí a beznádeje…chránené pred sklamaním. ,,MYŠLIENKY NA TEBA“ Prečo je tých odomknutých dní až …TISÍC…veď rok má 365(6) dní. Musím vymeniť [...]

Domov.

18.02.2018

Vietor sa pohráva s lístím v korunách stromov, a moje myšlienky patria tebe…. môj domov… Dom je prázdny a opustený, tak ako moja krehká duša, ale srdcom cítim ten pocit krásny, i keď človek je … prázdny… Lebo nádej, že slnko zasa bude svietiť len pre mňa, tá nádej, že domov zohreje ma, posúva ma v snívaní mojich snov, tak ako tvoja čistá duša [...]

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

medveď, svit

Po cyklistickom chodníku vo Svite sa pohyboval medveď

23.04.2024 10:43

Mesto Svit v Popradskom okrese vyzýva obyvateľov i návštevníkov na opatrnosť.

sunak

Rada Európy aj OSN kritizujú plány Británie na deportácie migrantov do Rwandy

23.04.2024 10:35

Migrantov by mali deportovať bez ohľadu na ich pôvod, ak prídu do Británie nelegálne.

Hasičské auto / Hasiči / Požiar / Požiarnik /

Pre požiar vo Výbornej prišli o strechu nad hlavou takmer dve desiatky ľudí

23.04.2024 10:13

Pri požiari štyroch jednoduchých stavieb sa nikto nezranil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 19127x
Priemerná čítanosť článkov: 1275x

Autor blogu

Kategórie