Založ si blog

Chlad.

Ešte si nepristúpil ku mne celkom blízko,
no mám pocit, že vzďaľuješ sa,
viem to úplne isto.

Sadnem si na ten kameň chladný,
a počkám, kým vrátiš sa,
hoc aj za tmy.

Ja nebojím sa už tmy,
je mojím verným spoločníkom.
Bojím sa chladných dní,
a chladných kameňov za chodníkom.

Otvorená kniha.

04.03.2018

Otvor sa predomnou, chcem poznať tvoje túžby a sny, otvor sa ako kniha snov, kde budeme v nej…JA a TY. Otvor svoje srdce, a pustí do neho lásku, nepýtaj sa prečo, nepýtaj sa na otázku. Nechaj sa unášať tým sladkým opojením citov, o láske je predsa toľko citátov a mýtov. No prežiť ju so spriaznenou dušou je ten skutočný raj… Tak otvor sa ako kniha, a [...]

Kľúč.

27.02.2018

Hľadám ten kľúč od tvojho zamknutého srdca, hľadám ho v každom zákutí. Hľadám ho,lebo milovaný chceš byť predsa, nech ono už nikdy viac nesmúti. Kľúč ležal v rohu mojej izby, no zámok sa otvoriť nedá. I tá biela stena v rohu, zrazu zostala…,, šedá“. Nad obzorom tých prebdených nocí, moja samota ma stále desí. V rukách držím ten chladný kľúč. ,, [...]

Kalendár.

20.02.2018

Sú dni, keď moje myšlienky sú hlboko uzamknuté,tam na dne mojej mysle. Pokúšajú sa výjsť von, drápu sa na to svetlo slnečné, ale majú smolu. Sú dobre uzamknuté,aby boli chránené…chránené od bolestí a beznádeje…chránené pred sklamaním. ,,MYŠLIENKY NA TEBA“ Prečo je tých odomknutých dní až …TISÍC…veď rok má 365(6) dní. Musím vymeniť [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 19084x
Priemerná čítanosť článkov: 1272x

Autor blogu

Kategórie