Založ si blog

Stratená.

Blúdim v temných uličkách za bieleho dňa. Vidím ťa v diaľke, no …Ty… ma nevnímaš. Volám na teba…SOM STRATENÁ…
Ale môj hlas sa stráca v dave, hlas srdca, ktoré počujem iba ja…SOM STRATENÁ…To ono kričí, to divoké srdce!!!
Divoké, ale zároveň tak krehké a bojazlivé, chránené štítom…Srdce, ktoré sa bojí, že sme stratení obaja…JA a moje SRDCE…
Blúdime v uličkách spomienok, blúdime v daždi, vo vetre i vánku.
Strácaš sa v dave…
NÁJDI MA LÁSKA, CHCEM SA OPÄŤ NÁJSŤ!!!

Otvorená kniha.

04.03.2018

Otvor sa predomnou, chcem poznať tvoje túžby a sny, otvor sa ako kniha snov, kde budeme v nej…JA a TY. Otvor svoje srdce, a pustí do neho lásku, nepýtaj sa prečo, nepýtaj sa na otázku. Nechaj sa unášať tým sladkým opojením citov, o láske je predsa toľko citátov a mýtov. No prežiť ju so spriaznenou dušou je ten skutočný raj… Tak otvor sa ako kniha, a [...]

Kľúč.

27.02.2018

Hľadám ten kľúč od tvojho zamknutého srdca, hľadám ho v každom zákutí. Hľadám ho,lebo milovaný chceš byť predsa, nech ono už nikdy viac nesmúti. Kľúč ležal v rohu mojej izby, no zámok sa otvoriť nedá. I tá biela stena v rohu, zrazu zostala…,, šedá“. Nad obzorom tých prebdených nocí, moja samota ma stále desí. V rukách držím ten chladný kľúč. ,, [...]

Kalendár.

20.02.2018

Sú dni, keď moje myšlienky sú hlboko uzamknuté,tam na dne mojej mysle. Pokúšajú sa výjsť von, drápu sa na to svetlo slnečné, ale majú smolu. Sú dobre uzamknuté,aby boli chránené…chránené od bolestí a beznádeje…chránené pred sklamaním. ,,MYŠLIENKY NA TEBA“ Prečo je tých odomknutých dní až …TISÍC…veď rok má 365(6) dní. Musím vymeniť [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 19135x
Priemerná čítanosť článkov: 1276x

Autor blogu

Kategórie