Založ si blog

More.

Ja vidím v mori iba vodu,
ty vnímaš more ako ,, Ódu“.
Ty pozeráš sa na to večerné zore,
a ja vidím v očiach tvojich…
…žiarivé ohne…

Zasväť ma do tajov divokého mora.
Priveď ma na to miesto,
kde sa naše srdcia do jedného spoja.

Chcem počuť ten čajok hlas,
šum mora, tlkot sŕdc,
ktorý bije v každom z nás…

Zasväť ma do tajov tej krásnej piesne,
kde slanosť vody obtočí sa
okolo mojich členkov…
…tak tesne…

Chcem cítiť dotyk mora,
teplý vánok vo vlasoch,
dotyk tvojich dlaní,
i horúci piesok medzi prstami nôh.

Už nebudem v mori
vidieť iba vodu,
ja napíšem o ňom krásnu,, Ódu“,
kde dvaja ľudia zasnene hľadia
tým rovnakým smerom,
tým vetrom,
ktorý vlny v mori rozhojdá.

Tým smerom, kde bude
…more, Ty a ja…

Otvorená kniha.

04.03.2018

Otvor sa predomnou, chcem poznať tvoje túžby a sny, otvor sa ako kniha snov, kde budeme v nej…JA a TY. Otvor svoje srdce, a pustí do neho lásku, nepýtaj sa prečo, nepýtaj sa na otázku. Nechaj sa unášať tým sladkým opojením citov, o láske je predsa toľko citátov a mýtov. No prežiť ju so spriaznenou dušou je ten skutočný raj… Tak otvor sa ako kniha, a [...]

Kľúč.

27.02.2018

Hľadám ten kľúč od tvojho zamknutého srdca, hľadám ho v každom zákutí. Hľadám ho,lebo milovaný chceš byť predsa, nech ono už nikdy viac nesmúti. Kľúč ležal v rohu mojej izby, no zámok sa otvoriť nedá. I tá biela stena v rohu, zrazu zostala…,, šedá“. Nad obzorom tých prebdených nocí, moja samota ma stále desí. V rukách držím ten chladný kľúč. ,, [...]

Kalendár.

20.02.2018

Sú dni, keď moje myšlienky sú hlboko uzamknuté,tam na dne mojej mysle. Pokúšajú sa výjsť von, drápu sa na to svetlo slnečné, ale majú smolu. Sú dobre uzamknuté,aby boli chránené…chránené od bolestí a beznádeje…chránené pred sklamaním. ,,MYŠLIENKY NA TEBA“ Prečo je tých odomknutých dní až …TISÍC…veď rok má 365(6) dní. Musím vymeniť [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 19082x
Priemerná čítanosť článkov: 1272x

Autor blogu

Kategórie