Založ si blog

Kvapky dažďa.

Kvapky dažďa.

Kvapky dažďa klopú na okno,
a budia moje sny,
v tom sne vidím …Teba…,
i keď si tajomný.

Žiar tvojich očí
spaľuje ma celú,
chcem byť v tom sne,
i precitnúť,,veru“.

Či je to skutočnosť, či len sen,
presvedčiť sa o tom chcem.

Otvorená kniha.

04.03.2018

Otvor sa predomnou, chcem poznať tvoje túžby a sny, otvor sa ako kniha snov, kde budeme v nej…JA a TY. Otvor svoje srdce, a pustí do neho lásku, nepýtaj sa prečo, nepýtaj sa na otázku. Nechaj sa unášať tým sladkým opojením citov, o láske je predsa toľko citátov a mýtov. No prežiť ju so spriaznenou dušou je ten skutočný raj… Tak otvor sa ako kniha, a [...]

Kľúč.

27.02.2018

Hľadám ten kľúč od tvojho zamknutého srdca, hľadám ho v každom zákutí. Hľadám ho,lebo milovaný chceš byť predsa, nech ono už nikdy viac nesmúti. Kľúč ležal v rohu mojej izby, no zámok sa otvoriť nedá. I tá biela stena v rohu, zrazu zostala…,, šedá“. Nad obzorom tých prebdených nocí, moja samota ma stále desí. V rukách držím ten chladný kľúč. ,, [...]

Kalendár.

20.02.2018

Sú dni, keď moje myšlienky sú hlboko uzamknuté,tam na dne mojej mysle. Pokúšajú sa výjsť von, drápu sa na to svetlo slnečné, ale majú smolu. Sú dobre uzamknuté,aby boli chránené…chránené od bolestí a beznádeje…chránené pred sklamaním. ,,MYŠLIENKY NA TEBA“ Prečo je tých odomknutých dní až …TISÍC…veď rok má 365(6) dní. Musím vymeniť [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 19136x
Priemerná čítanosť článkov: 1276x

Autor blogu

Kategórie